مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 16:002020-08-19پزشكي

بهره گیری از یک مدل نظارتی در محلات برای عزاداری ضروری است


هرچند هییت های مذهبی برای برگزاری یک مراسم معنوی در کنار شیوه نامه های بهداشتی توجیه شدند ولی یک مدل نظارتی در محلات نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ؛ سیامک محبی صبح چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی مدیریت پاسخ به بحران استان که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد بیان کرد: پیشنهاد شده فرمانداری حوزه نظارت برای مراسم عزاداری باشد و بسیج محلات هم برای اجرای نظارت آمادگی دارد و همچنین آموزش هایی هم برای همیاران سلامت در نظر گرفته شده است.

به گفته این مسئول، از معاونت فناوری اطلاعات درخواست داریم پیامک های انبوهی را برای مردم برای بالا بردن سطح آگاهی و اطلاع رسانی در ارتباط با رعایت پروتکل های بهداشتی در وضعیت موجود ارسال کند.

هدایت نذورات محرم به سمت ماسک و اقلام معیشتی رییس مرکز بهداشت استان قم بیان کرد: رایزنی با سازمان صنعت و معدن و تجارت و همچنین گروهای مردمی برای نذر ماسک و ایجاد شبکه گروه های جهادی و ورود خیرین به سمت توزیع اقلام معیشتی و بسته های بهداشتی به غیر از نذوراتی که در محرم مرسوم است صورت گرفته است.

محبی افزود: ورزش و جوانان و آموزش و پرورش هم همکاری خوبی داشتند برای در اختیار قرار گرفتند فضای سرباز برای هیئت های مذهبی اما اختیار قرار گرفتن مدارس برای این امر یک بار حقوقی و قانونی دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از یک مدل نظارتی در محلات برای عزاداری ضروری است

بهره گیری از یک مدل نظارتی در محلات برای عزاداری ضروری است