مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 12:302020-08-19اقتصادي

توزیع تجهیزات استاندارد گرمایشی در مدارس شمال سیستان و بلوچستان


تجهیزات استاندارد گرمایشی به ارزش بیش از 100 میلیارد ریال در مدارس شمال استان توزیع شد.

- مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: تجهیزات استاندارد گرمایشی به ارزش بیش از 100 میلیارد ریال همزمان با سال تحصیلی جدید در مدارس شمال استان توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، رضا سرحدی نیا اظهار داشت: این تجهیزات استاندارد مدارس شامل 37 هزار پره رادیاتور، 400 دیگ چدنی و 400 مشعل موتورخانه بود که از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

وی با بیان اینکه این استان دارای دو اقلیم متفاوت است، گفت: اولویت این اداره کل در زمینه استانداردسازی کلاس های درس با توجه به خطرات احتمالی به سیستم های گرمایشی اختصاص دارد به طوری که سال گذشته برای نخستین بار با توجه به تجربه موفق سایر استان های کشور به ویژه نقاط سردسیر در زمینه رادیاتورهای روغنی از این سیستم نیز برای استانداردسازی مدارس استان بهره می گیریم که در این زمینه با خیران نیز نشست هایی برگزار شده است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان بیان کرد: آن دسته از مدارس استان که دارای علمک گاز هستند بخاری نفتی برچیده و به سیستم استاندارد مجهز می شوند.

سرحدی از تجهیز کارگاه 2 هنرستان کارودانش در شهرستان نیمروز خبر داد و افزود: این اقدام در راستای مهارت آموزی و ایجاد اشتغال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع تجهیزات استاندارد گرمایشی در مدارس شمال سیستان و بلوچستان

توزیع تجهیزات استاندارد گرمایشی در مدارس شمال سیستان و بلوچستان