مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 10:152020-08-19اقتصادي

تأمین مسکن برای خانواده های دارای 2 معلول تحت پوشش بهزیستی


رییس انجمن خیرین مسکن ساز با تأکید بر اینکه تأمین مسکن برای خانواده های دارای دو معلول و تحت پوشش سازمان بهزیستی در دستور کار است، گفت: - تسهیلات بلاعوض به متقاضیان پرداخت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خاکپور بعدازظهر چهارشنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی دفتر وی با اشاره به اینکه حمایت از مددجویان بهزیستی به ویژه خانواده های دارای دو معلول و بالاتر در حوزه تأمین مسکن رویکرد اصلی این انجمن است، اظهار داشت: تفاهم نامه همکاری بین پنج وزارت خانه و سازمان برای تأمین مسکن این خانواده ها منعقدشده است.

وی بابیان اینکه ساخت مسکن با بهره گیری از ظرفیت خیران برای اقشار آسیب پذیر جامعه وظیفه اصلی این انجمن در تفاهم نامه مذکور است، افزود: شناسایی اقشار آسیب پذیر و واجد شرایط از دیگر وظایف مهم این نهاد محسوب می شود.

رییس انجمن خیران مسکن ساز کشور با اشاره به اینکه تأمین 200 هزار واحد مسکونی برای دهک های پایین جامعه در دستور کار قرار دارد، یادآور شد: در بحث مسکن روستایی تاکنون مبلغ 36 میلیون تومان به هر واحد مسکونی کمک بلاعوض اختصاص یافته است.

خاکپور با تأکید بر اینکه این انجمن از سال 82 در حال فعالیت است، ابراز کرد: در حوزه شهری برای هر خانواده دو معلول از طرف بهزیستی و واحد زمین وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان و ستاد اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین مسکن برای خانواده های دارای 2 معلول تحت پوشش بهزیستی

تأمین مسکن برای خانواده های دارای 2 معلول تحت پوشش بهزیستی