مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 10:052020-08-19اقتصادي

برگزاری کارگاه «گانودرما» در مرکز رشد جهاددانشگاهی یزد


سرپرست معاونت فناوری مرکز رشد گیاهان دارویی جهاددانشگاهی یزد از ضرورت پرداختن به مشاغل خرد و کسب و کارهای کوچک برای رفع مشکل اشتغال یاد کرد و در این باره از برگزاری کارگاه آموزشی پرورش قارچ گانودرما توسط این مرکز خبر داد.

- ایسنا/یزد سرپرست معاونت فناوری مرکز رشد گیاهان دارویی جهاددانشگاهی یزد از ضرورت پرداختن به مشاغل خرد و کسب و کارهای کوچک برای رفع مشکل اشتغال یاد کرد و در این باره از برگزاری کارگاه آموزشی پرورش قارچ گانودرما توسط این مرکز خبر داد.

مجید زارع با بیان این که بیکاری یکی از مهمترین مشکلات جامعه و حتی شهرهای صنعتی کشور به شمار می رود، اظهار کرد: کسب و کارهای کوچک می تواند به عنوان موتور توسعه اقتصادی، در رفع مشکلات اشتغال تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

وی افزود: این موضوع در رشد اقتصادی، ایجاد اشتغال و رفاه اجتماعی نقش مهمی برعهده دارد لذا یکی از برنامه های این مرکز برگزاری کارگاه های آموزشی با همکاری مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی است که در همین راستا با توجه به ایجاد کارگاه نوآورانه پرورش قارچ گانودرما، دوره آموزشی مربوط به این اشتغال خرد توسط سازمان جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

سرپرست معاونت فناوری مرکز رشد گیاهان دارویی سازمان جهاددانشگاهی یزد در رابطه با این کارگاه آموزشی تصریح کرد: در این کارگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه «گانودرما» در مرکز رشد جهاددانشگاهی یزد

برگزاری کارگاه «گانودرما» در مرکز رشد جهاددانشگاهی یزد