مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 09:302020-08-19اقتصادي

123 طرح عمرانی و اقتصادی در شاهرود کلنگ زنی و افتتاح می شود


123 طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان به مناسبت هفته دولت بااعتبار 227 میلیارد تومان کلنگ زنی و افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر فخری ظهر چهارشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت هفته دولت به میزبانی فرمانداری شاهرود اظهار داشت: درمجموع 123 طرح عمرانی و اقتصادی به مناسبت هفته دولت در شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی با اشاره به اینکه 227 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح ها هزینه شده است، افزود: 88 طرح عمرانی و 10 طرح اقتصادی در این هفته بهره برداری و 25 طرح عمرانی نیز کلنگ زنی می شود.

فرماندار شاهرود بابیان برای طرح های افتتاحی تاکنون 66 میلیارد تومان هزینه شده است، خاطرنشان کرد: 55 میلیارد تومان در حوزه طرح های عمرانی و 11 میلیارد تومان برای طرح های اقتصادی شاهرود هزینه شده است.

فخری با تأکید بر اینکه 161 میلیارد تومان اعتبار به طرح هایی که در این هفته کلنگ زنی می شوند اختصاص یافته است، تصریح کرد: برنامه های هفته دولت با رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور تعداد محدودی از مسئولان اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی 12 طرح، آب و فاضلاب هفت طرح، توزیع برق 20 طرح، راه و شهرسازی 9 طرح، شرکت شهرک های صنعتی دو طرح در هفته دولت افتتاح می کنند، تأکید کرد: منابع طبیعی و آبخیزداری سه طرح، صنعت معدن و تجارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

123 طرح عمرانی و اقتصادی در شاهرود کلنگ زنی و افتتاح می شود

123 طرح عمرانی و اقتصادی در شاهرود کلنگ زنی و افتتاح می شود