مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 06:452020-08-19اجتماعي

ایجاد فضای خلاقانه در بین کودکان و دانش آموزان آغاز یادگیری است


موضوع مهارت و خلاقیت و استفاده از دست بچه ها در تعلیم و تربیت ضروری است چرا که کودکان از راه دست بیشتر یاد می گیرند تا از راه مغز و قطعا این مهم منتج به تغییر فکر شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: موضوع مهارت و خلاقیت و استفاده از دست بچه ها در تعلیم و تربیت ضروری است چرا که کودکان از راه دست بیشتر یاد می گیرند تا از راه مغز و قطعا این مهم منتج به تغییر فکر شود.

علیرضا نخعی در آیین اختتامیه دومین جشنواره خلاقیت (شوق مهارت) که در محل اداره کل آموزش و پرورش به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: قدر دانش آموزان را بدانید و نباید از موضوع خلاقیت و شادی آنها غفلت کنیم.

وی افزود: جایی که شادی و نشتط کودک کمرمگ شود یادگیری کمرنگ تر می شود.

این مسئول با بیان اینکه فلسفه وجود انسان خلاقیت است، افزود: یادگیری ریشه درونی دارد و این نوع یادگیری خلاقیت است که از آن گریزی نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان دوره ابتدایی سن تربیت و تاثیر پذیری است،گفت: متاسفم برای برخی برنامه های آموزش و پرورش که دور از شان انسان است و ظلمی برتر از این نیست که از انسانیت دانش آموزان غفلت کنیم.

نخعی مهمترین گوهر نهفته در وجود آدمی را خلاقیت دانست وبا اشاره به اینکه باید از فرصت برنامه های تحولی سند تحول بنیادین در دوره ابتدایی استفاده کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد فضای خلاقانه در بین کودکان و دانش آموزان آغاز یادگیری است

ایجاد فضای خلاقانه در بین کودکان و دانش آموزان آغاز یادگیری است