مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 04:452020-08-19دانش

حمایت از طرح های شبیه ساز آموزش رانندگی با فناوری واقعیت ترکیبی


ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری با انتشار فراخوانی از طرح های مرتبط با شبیه سازی آموزش رانندگی حمایت می کند.

- ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری با انتشار فراخوانی از طرح های مرتبط با شبیه سازی آموزش رانندگی حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، واقعیت ترکیبی با استفاده از فناوری های NVR و AR اشیای مجازی را به دنیای واقعی متصل می کند و کاربر می تواند با این اشیا تعامل داشته باشد.

با حمایت ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجتیال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار است این دو فناوری در کنار هم به یاری ارتقای مهارت های رانندگی در کشور بیایند.

هدف از این پروژه استفاده از فناوری واقعیت ترکیبی در شبیه ساز آموزش رانندگی خودرو است.

در طراحی و ساخت شبیه سازها، مدل سازی و شبیه سازی محیط پیرامونی یکی از پیچیده ترین و پرهزینه ترین بخش های طراحی و ساخت آنها است.

به منظور کاهش هزینه ها و زمان اجرای پروژه و واقعی تر کردن تصاویر پیرامونی، درنظر است با تلفیق تصاویر واقعی و مجازی (مدل های کامپیوتری) و با استفاده از فناوری واقعیت ترکیبی، تصاویر محیط پیرامونی شبیه ساز رانندگی پیاده سازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از طرح های شبیه ساز آموزش رانندگی با فناوری واقعیت ترکیبی

حمایت از طرح های شبیه ساز آموزش رانندگی با فناوری واقعیت ترکیبی