مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 04:452020-08-19اقتصادي

با قابلیت های ضروری تلویزیون ها آشنا شوید


کدام قابلیت ها در کیفیت تصویر تلویزیون مهم و تاثیر گذار هستند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،بنابراعلام 19 کالا، این مجموعه در ادامه بررسی خواهد کرد که آیا برخی از قابلیت هایی که در دفترچه راهنمای تلویزیون قید شده ضرورت دارد یا خیر؟ در خرید تلویزیون به چه نکاتی باید توجه داشته باشید؟ چه قابلیت هایی در کیفیت یک مدل تلویزیون تأثیرگذار بوده و چه قابلیت هایی بیشتر تبلیغاتی است و شرکت های سازنده برای جلب توجه خریداران سعی می کنند که آنها را به مدل های تلویزیون اضافه کنند.

تکنولوژی روزبه روز در حال پیشرفت بوده و شرکت های سازنده اقلام مصرفی و لوازم خانگی مثل تلویزیون سعی می کنند که با پیروی از ترندهای روز تکنولوژی قابلیت هایی را به دستگاه های خود اضافه کنند.

از جمله مفاهیمی که این روزها بیشتر راجع به آن می شنویم قابلیت های HDR، HDR+، 4K، 8K و .

را می توان نام برد.

یکی از مهمترین قابلیت ها HDR است، اما این قابلیت به طور کلی چیست و چگونه عمل می کند و تأثیر آن بر کیفیت تصویر به چه صورت است؟ HDR چیست؟ HDR یا دامنه داینامیک بالا در اصل قابلیتی است که در رابطه با تلویزیون هایی باکیفیت Ultra HD تعریف می شود.

در واقع هدف سازندگان این نوع دستگاه ها این بوده که تا جایی که می شود کیفیت تصویر را بالا ببرند و زاویه دید را ارتقاء بخشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با قابلیت های ضروری تلویزیون ها آشنا شوید

با قابلیت های ضروری تلویزیون ها آشنا شوید