مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 02:502020-08-18اقتصادي

ترخیص کالاهای وارداتی در خراسان رضوی به طور عادی در حال انجام است


ترخیص کالاهای وارداتی در استان خراسان رضوی به طور عادی و معمول در حال انجام است و در مواردی که واردکننده در ترخیص کالا مشکل دارد، - ایسنا/خراسان رضوی ناظر گمرکات خراسان رضوی گفت: ترخیص کالاهای وارداتی در استان خراسان رضوی به طور عادی و معمول در حال انجام است و در مواردی که واردکننده در ترخیص کالا مشکل دارد، درباره آن بررسی و در ستاد تسهیل و ستاد تدبیر استان مطرح، رسیدگی و تصمیم گیری می شود.

امید جهان خواه در گفت وگو با ایسنا در خصوص میزان صادرات از گمرکات خراسان رضوی اظهار کرد: بر اساس نتایج حاصل از آمار مقدماتی، میزان صادرات کالا از گمرکات خراسان رضوی طی چهار ماهه سال 99، معادل 783 هزار تن و به ارزش 427 میلیــون دلار بوده و میـزان واردات استان نیز تقریبا 36 هزار تن و بـه ارزش بالغ بر 99 میلیون دلار است.

وی افزود: با توجه به مقایسه ارقام صادرات و واردات تراز بازرگانی خارجی گمرکات خراسان رضوی طی چهار ماهه سال 99 مثبت و معادل 328 میلیون دلار است.

جهان خواه بیان کرد: اقلام عمده صادراتی استان شامل زعفران، مقاطع فلزی، پیه صنعتی مورد مصرف در صنعت صابون سازی، مصالح ساختمانی و محصولات پلاستیکی بوده و کشورهای عمده مقصد کالاهای صادراتی افغانستان، عراق، هنگ کنگ و ازبکستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص کالاهای وارداتی در خراسان رضوی به طور عادی در حال انجام است

ترخیص کالاهای وارداتی در خراسان رضوی به طور عادی در حال انجام است