مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 19:152020-08-18فناوري

کارمندان کدام شرکت های فناوری به دورکاری طولانی رفتند؟


بسیاری از شرکت های فناوری بزرگ در پی شیوع ویروس کرونا کارمندانشان را به دورکاری فرستادند و بسیاری از آنها هیچ برنامه فوری برای بازگرداندن کارمندانشان به دفاتر کار ندارند.

- بسیاری از شرکت های فناوری بزرگ در پی شیوع ویروس کرونا کارمندانشان را به دورکاری فرستادند و بسیاری از آنها هیچ برنامه فوری برای بازگرداندن کارمندانشان به دفاتر کار ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال شیوع پاندمی ویروس کرونا، بیش از نیمی از آمریکاییها خواهان دورکاری هستند؛ در حالی که دو سوم شرکتها ممکن است سیاستهای فعلی کار از خانه را دائمی کنند.

بیزنس اینسایدر در گزارشی به بررسی شرکت هایی پرداخته که دورکاری کارمندان را به عنوان یک استراتژی کسب و کار بلندمدت معرفی کرده اند.

این شرکتها عبارتند از: 1- شرکت خرده فروشی REI شرکت خرده فروشی REI اعلام کرد کمپ هشت هکتاری بلااستفاده خود در بل ویوی واشنگتن را به فروش می رساند.

اریک آرتس، مدیرعامل این شرکت در بیانیه 12 اوت خود اعلام کرد REI به دورکاری به عنوان یک مدل پشتیبانی شده و عادی برای کارمندانش تکیه خواهد کرد.

2- اوبر شرکت تاکسی آنلاین اوبر در چهارم اوت به کارمندانش اعلام کرد می توانند تا ژوئن سال 2021 به کار از خانه ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارمندان کدام شرکت های فناوری به دورکاری طولانی رفتند؟

کارمندان کدام شرکت های فناوری به دورکاری طولانی رفتند؟