مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 16:102020-08-18سياسي

مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) هیئت بین المللی شیعه است


مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در لرستان گفت: مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) یک مجموعه ای کاملاً مردمی و هیئت بین المللی شیعه است.

- ایسنا/لرستان مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در لرستان گفت: مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) یک مجموعه ای کاملاً مردمی و هیئت بین المللی شیعه است.

محمد سرلک در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز 28 مردادماه در سالن جلسات قرارگاه فرهنگی صاحب الامر (عج) برگزار شد با بیان اینکه پیام مظلومیت حضرت علی اصغر (ع) 1400 سال در عالم پرواز و نسل به نسل به دست ما رسیده است اظهار کرد: با توجه به اینکه از نظر ما پیام یک بانو در کربلا سبب ازدحام و اشتیاق شده بر همین اساس بانوان نقطه حرکتی در همایش جهانی شیرخوارگان حسینی هستند.

وی در رابطه با تاریخچه برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی تصریح کرد: همایش شیرخوارگان حسینی سال 81 در مهدیه تهران برای اولین بار برگزار شد و امروز در 45 کشور جهان همزمان و هم نوا برگزار می شود که لرستان نیز از این قافله عاشقی سیدالشهدا(ع) عقب نمانده و امسال برای پانزدهمین سال این مراسم در استان برگزارمی شود.

مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در لرستان عنوان کرد: اهمیت برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی از جغرافیای شیعه گذشته و در سراسر جهان برادران اهل تسنن نیز بدون کمک مالی هرساله این مراسم باشکوه را برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) هیئت بین المللی شیعه است

مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) هیئت بین المللی شیعه است