مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 14:002020-08-18ورزشي

93 کارمند و 37 کارگر شهرداری تهران مشکوک به کرونا


با انتشار نخستین موارد ابتلا به بیماری کرونا در ایران در اسفند ماه سال 1398 اقدامات شرکت شهر سالم شهرداری تهران با برگزاری جلسات منظم آغاز شد و اقدامات لازم با شروع موج دوم کرونا این روزها همچنان ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید چوبینه، مدیر عامل شرکت شهر سالم در نخستین نشست رؤسای درمانگاههای شهرداری تهران، گفت: به غیر از گروههای فعال در درمانگاه ها 43 تیم تخصصی سیار نیز به غربالگری در بخش‌های مختلف شهرداری تهران پرداختند و طبق آمار در بخش کارگری و کارمندی 90 نفر بیمار مبتلا به کرونا تشخیص داده شد و مراحل درمانشان پیگیری شد علاوه بر این، حدود 70 هزار نفر کارمند شهرداری تهران توسط 48 تیم تخصصی در کنار 18 تیم در درمانگاه‌های شرکت شهر سالم غربالگری شدند.

چوبینه تصریح کرد: از مهمترین مصوبات و اقدامات در ابتدای شیوع کرونا می توان به اعلام آماده باش فوری به درمانگاه‌ها و اورژانس شرکت شهر سالم و تنظیم برنامه‌ای چهار لایه برای وضعیت خاص شهر تهران اشاره کرد تا در صورت افزایش بار بیمارستان ها درمانگاه های شهرداری تهران در بخش‌های نقاهت و غربالگری فعال شوند.

وی گفت: شرکت شهرسالم همچنین اقلام بهداشتی استاندارد و با کیفیت را در سریعترین زمان ممکن به اداره کل پشتیبانی شورای شهر تهران، سازمان اتوبوسرانی، سازمان فناوری اطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

93 کارمند و 37 کارگر شهرداری تهران مشکوک به کرونا

93 کارمند و 37 کارگر شهرداری تهران مشکوک به کرونا