مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 10:152020-08-18سياسي

پخش زنده همایش شیرخوارگان حسینی از شبکه استانی و صفحات مجازی


مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر در لرستان گفت: همایش شیرخوارگان حسینی امسال بدون حضور بانوان و نوزادان و به صورت زنده از طریق شبکه استانی و صفحات مجازی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد سرلک امروز سه شنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه حرکت های مذهبی با محوریت سیدالشهدا (ع) همواره با اشتیاق دنبال شده است، اظهار داشت: نقطه حرکت و نقطه عطف همایش جهانی شیرخوارگان حسینی بانوان هستند.

وی با بیان اینکه پیام مظلومیت حضرت علی اصغر (ع) 1400 سال است که در عالم پیچیده و نسل به نسل به دست ما رسیده است، تصریح کرد: تاریخچه برگزاری همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در کشور 18 ساله شده و نخستین همایش در سال 81 در مهدیه تهران برگزار شد.

مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر در لرستان با تاکید بر اینکه تاکنون همایش شیرخوارگان حسینی به طور همزمان در 45 کشور جهان برگزار شده است، افزود: لرستان هم از این قافله عاشقی عقب نماند و قدمت جلسات شیرخوارگان حسینی در این استان امسال به پانزدهمین سال می رسد.

سرلک با اشاره به اینکه مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) یک هیئت مردمی و یک هیئت شیعی جهانی شده است، گفت: برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی یک سوال در ذهن همگان ایجاد می کند که حضرت علی اصغر (ع) به کدامین گناه کشته شد؟ با برگزاری این مراسم پیام مظلومیت سیدالش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش زنده همایش شیرخوارگان حسینی از شبکه استانی و صفحات مجازی

پخش زنده همایش شیرخوارگان حسینی از شبکه استانی و صفحات مجازی