مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 07:102020-08-18پزشكي

علائم سردردهای خطرناک را بشناسید


یکی از متخصصین مغز و اعصاب ویژگی ها و علائم سردردهای خطرناک را تشریح کرد.

- ، محمد علی اکبریان نیا در پاسخ به این سوال که چه نوع سردرد هایی خطرناک هستند، گفت: اغلب سردرد ها نظیر سردرد های میگرنی، عصبی و تنشی مزمن و طولانی هستند و ممکن است یک طرفه و یا دو طرفه باشند و معمولا هنگام خستگی و بیشتر در ساعات بعد از ظهر ایجاد می شوند.

وی تاکید کرد: سردرد هایی که به صورت ناگهانی اتفاق می افتند به طوری بیمار برای اولین بار آن ها را حس می کند و تاکنون هیچ گونه از آن نوع سردرد ها را تجربه نکرده است و همچنین سردرد های تیر کشنده و به اصطلاح خنجری به نحوی که فرد احساس می کند، یک نفر خنجر در مغزش فرو می کند و یا پتک به سرش می کوبد، سردرد هایی خطرناک هستند و بیمار هرچه سریعتر باید توسط پزشک معاینه شود.

این متخصص مغز و اعصاب افزود: همچنین سردرد هایی که به علت پارگی عروق مغز رخ می دهند و یا به دلیل التهاب پرده های مننژیت صورت می گیرند هم خطرناک هستند و حتما باید توسط پزشک بررسی شوند.

اکبریان نیا ضمن اشاره به اینکه باید سردرد هایی که بعد از ضربه های سخت هنگام وقوع تصادف و یا نزاع و دعوا رخ می دهند را جدی بگیریم، بیان کرد: هنگامی که بیمار احساس می کند، سردرد هایش در حال تشدید شدن هستند و سیر پیشرونده ای دارند، یعنی ابتدا خفیف بوده اند و به مرور زمان ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علائم سردردهای خطرناک را بشناسید

علائم سردردهای خطرناک را بشناسید