مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 04:252020-08-18اقتصادي

اعتبارات حوزه گردشگری شاهرود به 2 میلیارد تومان افزایش یافت


فرماندار شاهرود بابیان اینکه برای تکمیل زیرساخت های گردشگری شهرستان به اعتبارات ملی نیازمند هستیم، گفت: اعتبارات حوزه گردشگری شاهرود به دو میلیارد تومان افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر فخری شامگاه سه شنبه در نشست سرمایه گذاران بخش گردشگری به میزبانی شهر بسطام ضمن بیان اینکه شهرستان شاهرود به لحاظ داشتن ظرفیت ها و منابع انسانی و مفاخر علمی و عرفانی خاص و ویژه است، ابراز داشت: یکی از صنایع بسیار پر رونق و اثرگذار حوزه اشتغال و رونق اقتصادی صنعت گردشگری است که باید گفت این شهرستان 156 اثر تاریخی ثبت شده دارد.

وی ضمن بیان اینکه شاهرود 14 اثر معنوی، دو اثر طبیعی ملی و یک اثر ثبت شده جهانی را در دل خود دارد، افزود: امیدواریم با برنامه ریزی و بهره مندی از همه ظرفیت ها بتوانیم به حوزه گردشگری شهرستان رونق و جان تازه بخشیم.

معاون استاندار سمنان بابیان اینکه طی یازده ماهه سال گذشته بیش از 600 هزار گردشگر از شاهرود بازدید کردند، ابراز داشت: 194 هزار نفر در اقامت گاه های بومگردی، هتل ها، مسافرخانه ها، خانه مسافر اقامت کردند و از این تعداد یک هزار و 354 نفر افرادی بودند که از کشورهای خارج وارد این شهرستان شدند.

فخری بابیان اینکه بخش گردشگری نیازمند حمایت هر چه بیشتر مسئولان ارشد استان است، در ادامه تصریح کرد: امسال بر حسب دستو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات حوزه گردشگری شاهرود به 2 میلیارد تومان افزایش یافت

اعتبارات حوزه گردشگری شاهرود به 2 میلیارد تومان افزایش یافت