مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 19:002020-08-17سياسي

ورود کانون های دانشجویی به موضوعات اجتماعی


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اشاره به افزایش حساسیت کانون های دانشجویی به موضوعات و مشکلات اجتماعی طی سال های اخیر گفت: تشکیل پویش سیل مهربانی، - معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اشاره به افزایش حساسیت کانون های دانشجویی به موضوعات و مشکلات اجتماعی طی سال های اخیر گفت: تشکیل پویش سیل مهربانی، مجموعه کانون های خیریه و امداد نمونه ای از کنشگری هوشمندانه دانشجویان است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامرضا غفاری در آیین اختتامیه جشنواره ملی رویش که در دانشگاه شهید بهشتی و ب صورت مجازی برگزار شد، با بیان اینکه برنامه ریزی به منظور برگزاری جشنواره ملی رویش متناسب با شرایط کرونایی از چند ماه قبل آغاز شد، اضافه کرد: فراخوان ثبت آثار و فعالیت های کانون های فرهنگی از 20 تیر ماه سال جاری منتشر و پس از یک بار تمدید، سرانجام صبح روز 6 مرداد ماه به اتمام رسید.

وی در ادامه گفت: در بخش آثار جشنواره، بیش از 800 اثر فردی شامل شعر و ادبیات، صنایع دستی، هنرهای تجسمی فیلم نامه، نمایش نامه و موسیقی ارسال و بیش از 140 اثر گروهی شامل فیلم کوتاه، تئاتر، موسیقی به دبیرخانه واصل شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم اظهار کرد: 100 ایده کانونی برای شرکت در بخش ایده های برتر و 80 نفر از فعالان کانون ها به عنوان چهره موفق کانونی در سامانه جشنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود کانون های دانشجویی به موضوعات اجتماعی

ورود کانون های دانشجویی به موضوعات اجتماعی