مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 18:252020-08-17ورزشي

ستین از سرمربیگری بارسلونا اخراج شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه بارسلونا امروز (دوشنبه) به طور رسمی کیکه ستین را به دلیل تداوم نتایج ضعیف و فصلی کابوس وار از سمت سرمربیگری این تیم اخراج کرد.

- باشگاه بارسلونا به طور رسمی سرمربی اسپانیایی اش را از کار برکنار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، باشگاه بارسلونا امروز (دوشنبه) به طور رسمی کیکه ستین را به دلیل تداوم نتایج ضعیف و فصلی کابوس وار از سمت سرمربیگری این تیم اخراج کرد.

سرمربی پیشین رئال بتیس که در ماه ژانویه جانشین ارنستو والورده شد، در این تیم نتوانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و واگذاری قهرمانی لالیگا به رئال مادرید و شکست تحقیرآمیز مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا باعث شد تا مدیران باشگاه بارسلونا تغییرات را از نفر اول نیمکت بارسلونا شروع کنند.

تیم فوتبال بارسلونا جمعه شب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 8 - 2 مغلوب بایرن مونیخ شد و به شکلی تحقیرآمیز از این رقابت ها وداع کرد.

بارسا برای اولین بار از سال 1946 در یک بازی هشت گل دریافت کرد و برای اولین بار در 12 سال اخیر، فصل را بدون کسب جام به پایان برد.

از دست رفتن قهرمانی لالیگا آنهم در حالی که آبی واناری ها در آغاز از سرگیری این مسابقات در دوران پساکرونا دو امتیاز جلوتر از رئال مادرید بودند، جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستین از سرمربیگری بارسلونا اخراج شد

ستین از سرمربیگری بارسلونا اخراج شد