مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 07:452020-08-17اقتصادي

جزییات طرح مسکن «کوچک اندازه» وزارت کشور


وزارت کشور طرحی با نام ساخت واحدهای مسکونی کوچک اندازه با زیرساخت قانونی مصوبه سال 95 دولت درباره مسکن اجتماعی را به هیئت دولت داده است.

- گلپایگانی، معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران نیز در این باره گفته بود حداقل مساحت واحد مسکونی که برای شهر تهران در طرح تفصیلی مصوب و تعریف شده 35 متر مربع بوده است اما ما در سازمان نوسازی شهر تهران پیشنهاد داده ایم که کف مساحت این واحدها 25 متر باشد.

به گفته این مقام مسئول در شهرداری تهران، در صورتی که وزارت کشور پیشنهاد ما را تأیید کند مشوق‌هایی برای اجرای آن از جمله ساخت و استفاده از آن وجود دارد و ما در این خصوص 2 پیشنهاد داده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، با توجه به اینکه اصلاح طرح تفصیلی شهر تهران می‌بایست در شورای عالی شهرسازی و معماری انجام شود و از سوی دیگر، وزارت راه و شهرسازی با ساخت واحدهای مسکونی 25 متری مخالف است، لذا شهرداری تهران برای عملی کردن طرح خود، به دنبال اخذ مجوز از وزارت کشور است.

این اظهار نظر معاون شهردار تهران در حالی است که بر اساس طرح تفصیلی پایتخت، کف مساحت مسکن در تهران 50 متر است نه 35 متر! جزییات طرح مسکن «کوچک اندازه» وزارت کشور چیست؟ از همین رو، وزارت کشور نیز طرحی را با نام ساخت واحدهای مسکونی «کوچک اندازه» به کمیسیون امور زیربنایی دولت با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح مسکن «کوچک اندازه» وزارت کشور

جزییات طرح مسکن «کوچک اندازه» وزارت کشور