مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 06:302020-08-17پزشكي

ارتباط ایمنی مادران باردار با چالش های شناختی کودکان مبتلا به اوتیسم


پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدیدی دریافتند که شرایط ایمنی مادران طی بارداری در مشکلات شناختی کودکان مبتلا به اوتیسم نقش دارد.

- پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدیدی دریافتند که شرایط ایمنی مادران طی بارداری در مشکلات شناختی کودکان مبتلا به اوتیسم نقش دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ساینس دیلی، نوزادان مبتلا به اوتیسم که مادران آنها طی دوره بارداری، از مشکلات ایمنی رنج می برند، بیشتر به مشکلات رفتاری و عاطفی دچار می شوند.

پژوهشگران دانشگاه کالیفرنیا، دیویس (UC Davis) در این پروژه، سوابق ایمنی مادران را به عنوان پیش بینی کننده نشانه ها در کودکان مبتلا به اوتیسم مورد بررسی قرار دادند.

پاول اشوود (Paul Ashwood)، استاد میکروبیولوژی و ایمنی شناسی دانشگاه کالیفرنیا، دیویس گفت: ما سابقه ایمنی مادران را برای پیش بینی نشانه های اوتیسم مورد بررسی قرار دادیم و همچنین نقش جنسیت نوزاد را نیز ارزیابی کردیم.

بررسی ها نشان داد که ممکن است جنسیت نوزاد، با بیماری های ایمنی مادر در تعامل باشد و بر شناخت نوزاد اثر بگذارد.

بیماری های ایمنی مادر و اوتیسم بیماری های ایمنی مادر، در اثر اختلال عملکرد سیستم ایمنی مادر پیش می آیند و حساسیت ها، آسم، بیماری های خودایمنی، سندرم های خود التهابی و سندروم های نقص ایمنی را شامل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط ایمنی مادران باردار با چالش های شناختی کودکان مبتلا به اوتیسم

ارتباط ایمنی مادران باردار با چالش های شناختی کودکان مبتلا به اوتیسم