مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 06:102020-08-17سياسي

حزب مجمع ایثارگران رابطه رسمی امارات با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد


نقش امارات و موضع گیری آنها در زمان نزدیکی انتخابات آمریکا بر کسی پوشیده نیست و کاملا روشن است که عامل و گوش به فرمان آمریکا بوده و ایجاد ارتباط با رژیم صهیونیستی خواست ترامپ است.

- سخنگوی حزب مجمع ایثارگران ضمن محکوم کردن رابطه رسمی امارات با رژیم صهیونیستی، گفت: حرکتی که امارات شروع کرده دارد به سمت و سویی می رود که سایر کشورهای عربی نیز مسأله گرفتن حق مظلوم را نادیده بگیرند.

قاسم میرزایی نیکو در گفت و گو با خبرنگار جماران، گزارشی از جلسه هفتگی شورای سیاسی ارائه داد و اظهار داشت: جلسه شورای سیاسی حزب مجمع ایثارگران هر هفته به طور منظم برگزار می شود.

در جلسه هفته جاری ضمن تبادل اخبار و مطرح شدن مسائل مختلف، بر روی سه موضوع تأکید شد.

سخنگوی حزب مجمع ایثارگران تصریح کرد: محکومیت رابطه رسمی امارات متحده عربی با رژیم صهیونیستی یکی از بخش های جلسه بود و اعضای شورای سیاسی به اتفاق تأکید داشتند و حزب تأکید داشت که نقش امارات و موضع گیری آنها در زمان نزدیکی انتخابات آمریکا بر کسی پوشیده نیست و کاملا روشن است که عامل و گوش به فرمان آمریکا بوده و ایجاد ارتباط با رژیم صهیونیستی خواست ترامپ است.

وی تأکید کرد: حرکتی که امارات شروع کرده دارد به سمت و سویی می رود که سایر کشورهای عربی نیز مسأله گرفتن حق مظلوم را نادیده بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب مجمع ایثارگران رابطه رسمی امارات با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

حزب مجمع ایثارگران رابطه رسمی امارات با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد