مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 04:302020-08-17سياسي

سردار ضایی: اجازه عرضِ اندام به اراذل و اوبا ش نمی دهیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار قاسم رضایی در قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش تهران با قدردانی از تشکیل کارگروه مبارزه با اراذل و اوباش و با اشاره به اینکه در این زمینه تشکیل کارگروهی لازم و ضروری است، - جانشین فرمانده ناجا با تأکید بر اینکه باید ضرب شستی به افراد هنجار شکن نشان داد تا جرأت عرض اندام و قانون شکنی نداشته باشند، گفت: مبارزه با اراذل و اوباش مقطعی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار قاسم رضایی در قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش تهران با قدردانی از تشکیل کارگروه مبارزه با اراذل و اوباش و با اشاره به اینکه در این زمینه تشکیل کارگروهی لازم و ضروری است، اظهار داشت: طرح مبارزه با اراذل و اوباش باید مادامی که رضایت کامل مردم در این زمینه حاصل شود، ادامه پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه اجرای اینگونه طرح ها باید رعب و وحشت در دل افرادی که امنیت و آرامش جامعه را مختل می سازند، ایجاد کند، عنوان داشت: مقابله جدی و منسجم با اراذل و اوباش یعنی تامین حقوق شهروندی، از این رو لازم است که با اقتدار با کسانی که امنیت و آرامش مردم را بر هم می زنند، مقابله کرد.

سردار رضایی با تاکید بر اینکه در حوزه مقابله با اراذل و اوباش و کسانی که امنیت و آرامش جامعه را خدشه دار می کنند باید با اقتدار، روحیه انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار ضایی: اجازه عرضِ اندام به اراذل و اوبا ش نمی دهیم

سردار ضایی: اجازه عرضِ اندام به اراذل و اوبا ش نمی دهیم