مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 02:352020-08-16اقتصادي

ممنوعیت ورود کالاهای خارجی می تواند صنعت نساجی کشور را سرپا کند


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: با توجه به این که وزارت صنعت، معدن و تجارت واردات 2 هزار و 500 کالا را به کشور ممنوع کرده و بخشی از این ممنوعیت نیز به بخش پوشاک، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حمیدرضا خانپور، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در گفت وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: یکی از مشکلاتی که صنعت نساجی طی سال های اخیر با آن مواجه شد، واردات بی رویهٔ محصولات خارجی به کشور بود که در مقابل تولید داخل قرار می گرفت.

وی افزود: خوش بختانه اکنون یک بسیج عمومی در وزارت صنعت و دولت به وجود آمده که تصمیم دارند حمایت خاصی از کارخانجات نساجی داشته باشند.

خانپور عنوان کرد: اخیراً چند سرمایه گذار خوب و مطرح کشوری نیز به استان قزوین آمده اند و با خریداری زمین، در حال ساخت و ساز در واحدهای صنعتی هستند، برخی از واحدهای قدیمی نساجی نیز نیاز است به روز و نوسازی یا بازسازی شوند تا صنعت نساجی مجدداً بتواند به سال های رونق خود بازگردد.

این مسؤول ادامه داد: با توجه به این که وزارت صنعت، معدن و تجارت واردات 2 هزار و 500 کالا را به کشور ممنوع کرده و بخشی از این ممنوعیت نیز به بخش پوشاک، البسه و پارچه مرتبط است، اگر این ممنوعیت اجرایی شود و منسوجات به طرق مختلف دیگر وارد کشور نشوند، قطعاً در آینده شاهد رشد و توسعه ٔ صنعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت ورود کالاهای خارجی می تواند صنعت نساجی کشور را سرپا کند

ممنوعیت ورود کالاهای خارجی می تواند صنعت نساجی کشور را سرپا کند