مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 18:552020-08-16حوادث

فیشینگ کار حرفه ای با 3 میلیارد ریال برداشت غیرمجاز در دام پلیس


رییس پلیس فتای استان زنجان از شناسایی و دستگیری فیشینگ کارحرفه ای که از 20 نفر بیش از 3 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

- محمدعلی آدینه لو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در پی وصول پرونده ای با موضوع کلاهبرداری سایبری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتای استان زنجان قرار گرفت.

 وی افزود: شاکی در اظهارات خود اعلام  کرد قصد ورود به اینترنت بانک را داشتم که با تراکنش ناموفق مواجه شدم و بلافاصله از حساب بانکی ام به مبلغ معلوم به صورت غیر مجاز برداشت شد.

  آدینه لو گفت: با اقدامات فنی و شگرد های خاص پلیسی متهم در یکی از استان های همجوار شناسایی و با هماهنگی قضایی تیمی از کارآگاهان این پلیس در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و کلیه ابزارهای دیجیتالی وی توقیف و به پلیس فتا زنجان دلالت شد.

 رییس پلیس فتای استان زنجان با بیان اینکه متهم ابتدا منکر بزه ارتکابی خود می شد، افزود: متهم پس از مواجهه با مستندات و ادله های موجود به جعل صفحات اینترنت بانک و دستیابی به اطلاعات بانکی کاربران معترف شد.

وی ادامه داد: متهم در اظهارات خود به برداشت غیرمجاز از حساب 20 نفر با بیش از 3 میلیارد ریال و پولشویی و خرید انواع ارز اعتراف و انگیزه خودرا کسب منافع مالی بیان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیشینگ کار حرفه ای با 3 میلیارد ریال برداشت غیرمجاز در دام پلیس

فیشینگ کار حرفه ای با 3 میلیارد ریال برداشت غیرمجاز در دام پلیس