مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 09:202020-08-16دانش

راه اندازی 27 پردیس دانشگاهی در سیستان و بلوچستان


رییس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان در زمینه آموزش در مدت دو سال اخیر در استان یک نهضت علمی راه انداخته و در راستای اجرای عدالت آموزشی 27 پردیس دانشگاهی در استان راه اندازی شده و به نوعی آموزش عالی به درب خانه .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان در زمینه آموزش در مدت دو سال اخیر در استان یک نهضت علمی راه انداخته و در راستای اجرای عدالت آموزشی 27 پردیس دانشگاهی در استان راه اندازی شده و به نوعی آموزش عالی به درب خانه های مردم استان رفته که رضایتمندی خوبی را در سطح استان ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سلطانعلی میر یکشنبه 26 مردادماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توسعه آموزش عالی استان توسط این دانشگاه در دستور کار است، افزود: به زودی 200 رشته، سه مرکز تحقیقاتی و یک مرکز بین الملل، توسط دانشگاه آزاد در استان راه اندازی می شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این دانشگاه چه از نظر آمار دانشجویان و چه از نظر گستردگی و پراکندگی جغرافیایی بزرگترین دانشگاه استان محسوب می شود، ادامه داد: گسترش واحدها و پردیس های دانشگاه آزاد استان از سال 97 آغا شده و 27 پردیس دانشگاهی با توجه به روند رو به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 27 پردیس دانشگاهی در سیستان و بلوچستان

راه اندازی 27 پردیس دانشگاهی در سیستان و بلوچستان