مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 09:052020-08-16دانش

ثبت نام مرکز علمی کاربردی هلال احمر یزد آغاز شد


رییس مرکز علمی کاربردی هلال احمر یزد از ثبت نام و پذیرش دانشجو بدون آزمون در مقاطع کاردانی و کارشناسی در این مرکز خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس مرکز علمی کاربردی هلال احمر یزد از ثبت نام و پذیرش دانشجو بدون آزمون در مقاطع کاردانی و کارشناسی در این مرکز خبر داد.

احمد لجه با اعلام این خبر اظهار کرد: در ترم جدید این دانشگاه آمادگی پذیرش دانشجو در رشته های بازرگانی – انبارداری، امداد سوانح ، امداد نجات شهری در مقطع کاردانی و رشته های مدیریت امداد سوانح طبیعی، مدیریت عملیات امداد و نجات، مدیریت بحران در اماکن، HSE ایمنی سلامت و محیط زیست در صنایع در مقطع کارشناسی را خواهد داشت.

وی اضافه کرد: برای ادامه تحصیل در رشته های مرکز علمی کاربردی محدودیت سنی و نوع مدرک دیپلم نبوده و پذیرش بر مبنای معدل دیپلم خواهد بود (بدون کنکور) و فارغ التحصیلان از وزارت علوم و تحقیقات مدرک خود را اخذ خواهند کرد.

لجه با اعلام این که جهت پیش ثبت نام می توان از طریق پیام به شماره 09907259334 نیز صورت گیرد، عنوان کرد : جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره 38203390 تماس حاصل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: همچنین مرکز علمی کاربردی هلال احمر برای سهولت در انجام کار و جلوگیری از تبعات ناشی از ثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام مرکز علمی کاربردی هلال احمر یزد آغاز شد

ثبت نام مرکز علمی کاربردی هلال احمر یزد آغاز شد