مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 07:402020-08-16سياسي

تبعیدگاه بودن 4 شهر خوزستان و پاسخ مسوؤولان؛بی اطلاعم/تصمیم ملی است


معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان با اظهار بی اطلاعی از خبر منتشر شده در خصوص معرفی برخی شهرهای استان برای تبعید برخی محکومان قضایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، خبر معرفی 36 شهر از جمله 4 شهر ایذه، مسجدسلیمان، باغملک و رامهرمز برای تبعید برخی محکومان قضایی واکنش های زیادی را از سوی کاربران فضای مجازی در خوزستان به دنبال داشت.

این در حالی است که هدایت الله خادمی نماینده وقت مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در سال 96 گفته بود:  پس از نامه نگاری با قوه قضاییه و طرح سوال از موافقت کرد که شهرهای ایذه و باغملک از لیست شهرهای تبعیدی خارج شوند که در میانه سال 95 این امر محقق شد.

تصمیم ملی! اما حبیب الله آصفی معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در این رابطه  در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با اظهار بی اطلاعی از خبر منتشر شده، اظهار کرد: تا کنون نامه ای که حاوی قرار گرفتن چهار شهر ایذه، مسجدسلیمان، باغملک و رامهرمز در لیست شهرهایی برای تبعید محکومان باشد را دریافت نکرده ایم.

وی با بیان اینکه این تصمیم ملی است و در استان گرفته نمی شود، گفت: معمولاً  با تصمیم دستگاه قضایی و مجلس شهرهای تبعیدی مشخص می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعیدگاه بودن 4 شهر خوزستان و پاسخ مسوؤولان؛بی اطلاعم/تصمیم ملی است

تبعیدگاه بودن 4 شهر خوزستان و پاسخ مسوؤولان؛بی اطلاعم/تصمیم ملی است