مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 07:352020-08-16ورزشي

نگران موقعیت تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات قهرمانی جهان هستم


سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با تاکید بر اینکه هنوز برنامه اردویی این تیم در شرایط کرونا مشخص نیست، گفت: نگران هستم که با این وضعیت موقعیت مان در دسته اول جهانی به خطر بیفتد.

- جمیل لطف الله نسبی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تیم ملی تنیس روی میز مسابقات قهرمانی جهان را در پیش دارد اما هنوز مجوزی برای شروع تمرینات و اردوها نگرفته است، گفت: اسفندماه باید در این رقابت ها شرکت کنیم.

اگر نتوانیم تمرینات منجسم و کاملی تا آن زمان داشته باشیم قاعدتا در کسب نتیجه به مشکل بر می خوریم و همین مسئله من را بیشتر نگران کرده است.

وی با یادآوری اینکه دو سال پیش تیم ملی تنیس روی میز ایران در مسابقات جهانی سوئد برای نخستین بار موفق به صعود از دسته دوم این رقابت ها به دسته اول شد، تصریح کرد: در مسابقات اسفندماه که به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود باید با 23 تیم دیگر در دسته اول رقابت کنیم تا مجوز بقا در این گروه را بگیریم.

اگر عملکرد خوبی نداشته باشیم قطعا موقعیت مان را در این گروه از دست می دهیم و مجدد به دسته دوم سقوط می کنیم.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز خاطرنشان کرد: با این شرایط و اینکه ماه هاست تمرینات تیمی لغو شده و مشخص هم نیست از چه زمانی می توانیم وارد اردو شویم، هر عملکرد و نتیجه ای در مسابقات قهرمانی جهان دور از ذهن نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگران موقعیت تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات قهرمانی جهان هستم

نگران موقعیت تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات قهرمانی جهان هستم