مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 07:202020-08-16اقتصادي

انتقال بنکداران بندرعباس به مکان جدید


براساس اخبار منتشره بنا بوده بنکداران بندرعباس در دهه فجر سال 96 به مکان جدید منتقل شوند که این اتفاق با تأخیر از سال گذشته آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

- معاون برنامه ریزی فرماندار بندرعباس گفت: افزون بر 70 درصد واحدهای بنکداری این شهرستان به محل جدید منتقل شده اند و سایر واحدها نیز درحال جابه جایی به آنجا هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، حسین باباخانی روز یکشنبه در جلسه شورای نظارت و کنترل تنظیم بازار شهرستان بندرعباس اظهار داشت: بدین ترتیب 100 واحد بنکداری فعالیت خود را به طور کامل به مجموعه بنکداران این شهر انتقال داده اند و 30 درصد باقی مانده نیز درحال انتقال به مکان جدید هستند.

وی ادامه داد: هنوز 17 واحد بنکداری در خیابان شریعتی جنوبی و خیابان بهادر جنوبی بندرعباس به مکان جدید منتقل نشده اند که آنها نیز فعالیت خود را برای این منظور آغاز کرده اند، البته واحدهای بنکداری در مکان های دیگر شهر هم حضور دارند که باید منتقل شوند.

نحوه بازگشایی مدارس در 20 روز آینده مشخص می شود باباخانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بنابر اعلام آموزش و پرورش مدارس از 15 شهریور بازگشایی می شوند اما نحوه بازگشایی آنها در 20 روز آینده مشخص می شود.

معاون فرماندار بندرعباس بیان داشت:با توجه به این موضوع بایستی آمادگی های لازم را در جامعه فراهم آورد لذ ا ضرور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال بنکداران بندرعباس به مکان جدید

انتقال بنکداران بندرعباس به مکان جدید