مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 05:402020-08-16پزشكي

سهم بالای سیاه پوستان از مرگ براثر بیماری قلبی


نتایج تحقیقات نشان میدهد مرگ و میر ناشی از نارسایی قلبی و بیماری فشار خون قلب در ایالات متحده، به ویژه در زنان و مردان سیاه پوست افزایش یافته است.

- ، براساس یک مطالعه پزشکی که توسط دانشگاه نورث وسترن صورت گرفته، مرگ و میر ناشی از نارسایی قلبی و بیماری فشارخون قلب در ایالات متحده، به ویژه در زنان و مردان سیاه پوست افزایش یافته است.

این مطالعه از داده های استاندارد جمع آوری شده از گواهینامه های مرگ در سراسر کشور بین سال های 1999 تا 2018 برای شناسایی دلایل اصلی مرگ و میر در بیماری های قلبی، یعنی بیماری ایسکمیک قلب، نارسایی قلبی، بیماری های قلبی مرتبط با فشار خون بالا، آریتمی، بیماری های قلبی مربوط به بیماری ریه و سایر بیماری های قلبی ، در زنان و مردان سیاه و سفید ، در گروه های سنی و در مناطق شهری و روستایی استفاده کرده است.

این مطالعه نشان داد که نارسایی قلبی و بیماری فشارخون قلب به سرعت در حال رشد است.

سادیه خان، محقق دانشگاه نورث وسترن می گوید: این یافته ها نگران کننده است؛ با وجود پیشرفت های پزشکی و جراحی در مدیریت بیماری های قلبی و ابتکار عمل در مورد سیاست های عمومی در مورد آگاهی از فشار خون، ما در نبرد با نارسایی قلبی و فشار خون بالا افراد زیادی را از دست می دهیم و اختلافات در بیماری های قلبی مشخص است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم بالای سیاه پوستان از مرگ براثر بیماری قلبی

سهم بالای سیاه پوستان از مرگ براثر بیماری قلبی