مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 05:352020-08-16اقتصادي

میزان مصارف تامین اجتماعی مازندران 5700 میلیارد تومان است


مدیرکل تامین اجتماعی مازندران میزان مصارف این سازمان را پنج هزار و 700 میلیارد تومان ذکر و آن را ناهمخوان با منابع بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر محموی صبح یکشنبه در آیین تکریم از بازنشستگان تأمین اجتماعی با اظهار اینکه این سازمان چهار هزار و 600 میلیارد تومان درآمد و منابع و پنج هزار و 700 میلیارد تومان منابع دارد، ناهمخوانی بین منابع و مصارف را از مشکلات ذکر کرد و گفت: در عین حال 960 میلیارد تومان مطالبات معوق از بخش های مختلف داریم.

وی با بیان اینکه در تمامی کشورهای دولت ها به تأمین اجتماعی کمک می کند، تصریح کرد: بروز کرونا و افزایش مقرری بگیران بیمه بیکاری، ازکارافتادگی، مستمری فوت و غیره آسیب های زیادی به تأمین اجتماعی وارد کرده است.

کامران اصغری مدیرکل تعاون مازندران نیز با تکریم از تلاش های بازنشستگان از آنان به عنوان چراغ راه آیندگان یاد کرد و گفت: همدلی و تعامل بین تشکل های کارگری سبب شد تا کمترین مشکل را از نظر چالش های کارگری داشته باشیم.

وی افزود: تنها انتظار بازنشستگان از دیگر تکریم و ابراز محبت است و امیدواریم با تعامل بخش های مختلف نسبت به حل مشکلات این قشر تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان مصارف تامین اجتماعی مازندران 5700 میلیارد تومان است

میزان مصارف تامین اجتماعی مازندران 5700 میلیارد تومان است