مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 05:202020-08-16ورزشي

جایگاه کونگ فو بانوان کرمانشاه این نیست


رییس هیات کونگ فو استان کرمانشاه بااشاره به ضعف کونگ فو بانوان در کرمانشاه، گفت: در استان کرمانشاه 48 مربی کونگ فو بانوان داریم که تنها یک چهارم آنها یعنی 12 نفر فعال هستند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات کونگ فو استان کرمانشاه بااشاره به ضعف کونگ فو بانوان در کرمانشاه، گفت: در استان کرمانشاه 48 مربی کونگ فو بانوان داریم که تنها یک چهارم آنها یعنی 12 نفر فعال هستند.

مجتبی همتیان در گفت و گو با ایسنا، با اذعان به ضعیف بودن کونگ فو بانوان کرمانشاه در کشور، اظهار کرد: هرچند در یکی دو سال اخیر تلاش هایی برای تقویت این بخش از کونگ فو استان انجام شده، اما هنوز ضعف هایی در آن داریم.

وی عدم اجرای طرح های استعدادیابی و نبود مربیان توانمند و مجرب را مهمترین عوامل ضعف کونگ فو بانوان در کرمانشاه دانست و افزود: برای قدرتمند شدن این بخش درگام اول کمیته استعدادیابی را تشکیل دادیم و پس از آن برگزاری کلاس های بازآموزی و تغییر مدیریت کونگ فو بانوان در دستور کار قرار گرفت.

رییس هیات کونگ فو استان کرمانشاه بااشاره به فعال بودن تنها 12 نفر از 48 مربی کونگ فو بانوان در استان، خاطرنشان کرد: عدم شرکت مربیان در کلاس های دانش افزایی و بازآموزی در سنوات گذشته یکی از مشکلات مهم کونگ بانوان در کرمانشاه است که باعث شده نتوانیم استعدادی های بزرگی را در این رشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه کونگ فو بانوان کرمانشاه این نیست

جایگاه کونگ فو بانوان کرمانشاه این نیست