مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 04:552020-08-16ورزشي

از ساخت زورخانه استاندارد اهواز چه خبر؟


رییس هیات ورزش های زورخانه ای و پهلوانی خوزستان از وضعیت نامعلوم احداث زورخانه استاندارد در اهواز خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس هیات ورزش های زورخانه ای و پهلوانی خوزستان از وضعیت نامعلوم احداث زورخانه استاندارد در اهواز خبر داد.

جهانبخش طیبی در گفت وگو با ایسنا در خصوص فعالیت های هیات پهلوانی و زورخانه ای خوزستان در دوران کرونا، اظهار کرد: در حال حاضر فعالیت های ما به صورت مجازی هستند و تاکنون یکی دو دوره مسابقه مجازی برگزار کرده ایم، ضمن این که تجهیزات این رشته را برای خیلی از علاقه مندان به خانه هایشان فرستادیم تا ورزش در خانه را انجام داده و همچنان ورزش زورخانه ای انجام شود.

وی با بیان این که برنامه های ما به صورت انفرادی و مجازی بوده و در حال حاضر نیز همچنان زورخانه ها بسته هستند، گفت: البته طی هفته های گذشته برخی شهرستان ها از جمله شوشتر، دزفول و اندیمشک، ورزش زورخانه ای را با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز انجام دادند.

رییس هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای خوزستان با اشاره به اقدام یک خَیر در راستای تهیه تجهیزات این رشته، عنوان کرد: در شهرستان دزفول یکی از خیرین زحمت کشیده است و وسایل جدید و نو را در اختیار هیات زورخانه ای دزفول قرار داده است تا از آن ها نیز بتوانیم در زمان برگزاری مسابقات استانی هم استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ساخت زورخانه استاندارد اهواز چه خبر؟

از ساخت زورخانه استاندارد اهواز چه خبر؟