مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 03:202020-08-15حوادث

با اعتماد بی جا قربانی دوستی اینترنتی نشوید


والدین باید همانند فضای واقعی در فضای مجازی نیز از فرزند خود مراقبت کنند، زیرا مجرمان اینترنتی در کمین هستند.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس فتای استان زنجان گفت: والدین باید همانند فضای واقعی در فضای مجازی نیز از فرزند خود مراقبت کنند، زیرا مجرمان اینترنتی در کمین هستند.

سرهنگ محمدعلی آدینه لو در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با دوستی های اینترنتی، اظهار کرد: دوستی مجازی، تهدیدی برای نوجوانان و جوانان در فضای مجازی است که مجرمان از شیوه های مختلف اقدام به فریب آنان می کنند.

وی با تاکید بر اینکه والدین باید همانند فضای واقعی در فضای مجازی نیز از فرزندان خود مراقبت کنند و به همان میزان حساس باشند، افزود: والدین باید با فرزند خود به نحوی برخورد کنند که فرزند همه چیز را به صورت شفاف در فضای مجازی و واقعی با خانواده خود در میان بگذارد و اگر با کسی آشنا شد آنان را در جریان قرار دهد.

این مسئول با بیان اینکه مجرمان ابتدا با گرفتن اطلاعات شخصی قربانیان در شبکه های اجتماعی اقدام به طرح دوستی می کنند و نوجوانان و جوانان را فریب می دهند، تصریح کرد: مجرمان در فضای مجازی با طرح دوستی اقدام به انتشار اطلاعات خصوصی (عکس و فیلم شخصی)، کشاندن به مسیرهای انحرافی و حتی جرائم سایبری مانند فیشینگ، قماربازی و پول شویی کرده و افراد را قربانی خواسته های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اعتماد بی جا قربانی دوستی اینترنتی نشوید

با اعتماد بی جا قربانی دوستی اینترنتی نشوید