مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 18:352020-08-15سياسي

ساخت موزه ای برای کودکان در پایتخت/مصوباتی که اجرایی نشد


مصوبه شهر دوستدار کودک در تهران به درستی اجرا نشد اما قراراست به گفته عضو شورای شهرموزه ای برای کودکان در پایتخت ایجاد شود.

- گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، مصوبه شهر دوستدار کودک حدود یازده سال پیش توسط شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسید و روند اجرایی آن طبق آیین نامه اجرایی و مصوبه شهر دوستدار کودک از سال 94 آغاز شد.

مصوبه ای که به درستی اجرا نشد/وعده استفاده از نظرات کودکان سالها از این موضوع می گذرد و هنوز این مصوبه به درستی در تهران اجرایی نشده است.

البته هرازچندگاهی خبر می رسد که قرار است پارک کودک و یا مکان های ویژه ای برای کودکان درنظر گرفته شود، اما هنوز این مصوبه به درستی در تهران اجرایی نشده است.

  مدیران بارها تأکید کردند که تهران باید به شهر دوستدار کودک تبدیل شود و باید از نظرات کودکان و گروه های سنی مختلف در اداره شهر استفاده شود.

  مجتبی دانشور مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران در این باره می گوید: کودک در شهر دو حق اساسی دارد، یکی حق و حقوق در فضای کالبدی و فیزیکی شهر و دوم، در حوزه فرهنگی - هنری که باید به هر دو نیاز توجه خاص و ویژه ای شود.

  اجرای آزمایشی طرح در برخی مناطق/شناسایی ظرفیت مناطق وی با تأکید بر این موضوع که به دلیل گستردگی جغرافیایی و تراکم جمعیت امکان اجرای طرح دوستدار کودک به طور همزمان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت موزه ای برای کودکان در پایتخت/مصوباتی که اجرایی نشد

ساخت موزه ای برای کودکان در پایتخت/مصوباتی که اجرایی نشد