مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 17:102020-08-15فرهنگي

احداث 4 خانه بوم گردی در تویسرکان


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان تویسرکان با اعلام اینکه برای راه اندازی چهار خانه بوم گردی مجوزهای لازم صادر شده، از اهدای پنج اثر فرهنگی دو خانواده تویسرکانی به موزه تاریخ و فرهنگ این شهرستان هم خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان تویسرکان با اعلام اینکه برای راه اندازی چهار خانه بوم گردی مجوزهای لازم صادر شده، از اهدای پنج اثر فرهنگی دو خانواده تویسرکانی به موزه تاریخ و فرهنگ این شهرستان هم خبر داد.

اسحاق ترکاشوند شنبه 25 مردادماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه فراهم ساختن زیرساخت های لازم برای گردشگری پر اهمیت است، اظهارکرد: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده برای شهرستان تویسرکان مجوز راه اندازی چهار خانه بوم گردی صادر شده است و به زودی شاهد بهره برداری از اقامتگاه بوم گردی منطقه دهبنه سرابی با ظرفیت 20 نفر و سرمایه گذاری 500 میلیون تومانی خواهیم بود و امیدواریم درصورت تخصیص تسهیلات مناسب تا پایان سال بقیه خانه های بوم گردی نیز به بهره برداری برسند.

وی در ادامه با اشاره به علاقه مردم این خطه به حفظ فرهنگ و تمدن خود گفت: پنج اثر فرهنگی اهدایی قدمتی بیش از 100 ساله دارند که عبارتند از یک قطعه فرش ابریشم دستباف، یک یخدان با رویه مخملی، یک آینه و قاب آینه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 4 خانه بوم گردی در تویسرکان

احداث 4 خانه بوم گردی در تویسرکان