مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 14:352020-08-15سياسي

اقشار 20 گانه بسیج سپاه فجر پشتیبان یکدیگر باشند


جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه هر 20 قشر بسیج باید پشتیبان یکدیگر باشند، گفت: اگر بسیج رسانه با مشکلی مواجه است می تواند از ظرفیت سایر اقشار بسیج استفاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری فارس از شیراز، سردار یدالله بوعلی در دیدار صمیمی با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت مقام خبرنگار در شیراز، با تاکید بر تبیین واقعی دیدگاه غرب نسبت به اسلام و کشورهای شرقی، به بیان دیدگاه پژوهشگران غربی نسبت به اسلام پرداخت و گفت: آنچه در جهان اسلام توسط تروریست ها رخ داد، برای بدنام کردن اسلام بود.

وی افزود: این دیدگاه، باعث تشکیل گروه تروریستی داعش، با کمال شقاوت و بی رحمی در حق انسان ها شد و این را به نام اسلام در جهان مطرح کردند؛ اما امروز داعش کنترل و مهارشده و این، مرهون تلاش ها و تربیت گروه های فرامرزی توسط سردار شهید قاسم سلیمانی است.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید بر اینکه جامعه رسانه باید درباره دین و تاریخ این سرزمین بداند؛ و بداند که ما میراث سال ها فرهنگ هستیم، گفت: ایرانیان از این جهت زودتر از همه اسلام را پذیرفتند که در اسلام منطق و عاطفه موج می زند و ایرانیان هم با منطق و عاطفی هستند؛ بنابراین اگر پیوستگی مذهبی نداریم، حداقل باید تعصب ملی نسبت به میهن و کشورمان داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقشار 20 گانه بسیج سپاه فجر پشتیبان یکدیگر باشند

اقشار 20 گانه بسیج سپاه فجر پشتیبان یکدیگر باشند