مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 14:352020-08-15سياسي

بیانیه مجمع بیداری اسلامی درباره توافق امارات و اسراییل


دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی با تاکید بر اینکه برقراری روابط رسمی دولت امارات با اسراییل خیانت به امت اسلامی است، عنوان کرد: آنچه اماراتی ها انجام دادند خوش خدمتی و خوش رقصی انتخاباتی به ترامپ و نتانیاهو در این شرایط و زمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، علی اکبر ولایتی دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای، عادی سازی روابط امارات متحده عربی با رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد.

متن بیانیه علی اکبر ولایتی به این شرح است:بسم الله الرحمن الرحیم در روز‌های اخیر شاهد پرده برداری از یکی از رخداد‌های تامل برانگیز و عجیب در روابط سیاسی امارات متحده عربی با رژیم نامشروع، ظالم و غاصب صهیونیست بودیم.

پس از تشکیل دولت اشغالگر صهیونیستی در سرزمین قبله اول مسلمانان و اشغال فلسطین هرگز کسی نمی‌توانست تصور کند که دولت‌های مسلمان عربی جرأت و جسارت به رسمیت شناختن آن را داشته باشند، اما با برخورد‌های دوگانه برخی حکام مرتجع عربی در طول هفتاد سال، بر همه کارشناسان و خبرگان سیاسی مسجل شدکه در یک توازن نابرابر، بسیج تمامی کشور‌های عربی به رهبری عبدالناصر نتوانست در طی سه جنگ میان اعراب و اسراییل توفیقی حاصل نماید که یکی از دلایل این شکست‌ها فقدان همراهی و همکاری لازم علیه رژیم اشغالگر قدس بود به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مجمع بیداری اسلامی درباره توافق امارات و اسراییل

بیانیه مجمع بیداری اسلامی درباره توافق امارات و اسراییل