مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 14:202020-08-15سياسي

برگزاری جشن های عروسی در روزهای پیش از محرم محدود شود


فرمانداران، فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان ها و رؤسای دادگستری، برگزاری جشن های عروسی را در این هفته محدود کنند.

- استاندار ایلام با اشاره به اینکه در آستانه ماه محرم برگزاری جشن های عروسی افزایش یافته است، گفت: فرمانداران، فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان ها و رؤسای دادگستری، برگزاری اینگونه مراسمات را در این هفته محدود کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه در نشست ستاد مبارزه با کرونای استان ایلام اظهار داشت: یک هفته حساس تا رسیدن ماه محرم در پیش داریم و بیشتر مردم تلاش می کنند مراسمات عروسی خود را در این هفته برگزار کنند که لازم است سخت گیری مسوولان در این یک هفته بیشتر شود.

وی تاکید کرد: همه عوامل شامل بخشداران و دهیاران پای کار باشند، تذکر لازم را به صاحبان مراسمات عزا و شادی بدهند و در صورت بی توجهی افراد با آنها برخورد قانونی صورت گیرد.

استاندار ایلام گفت: اصحاب رسانه، مطبوعات، خبرگزاری ها و صدا و سیما نیز باید در این یک هفته قوی تر پای کار بیایند و با تولید محتوای موثر، مردم را از خطرات برگزاری اینگونه مراسمات آگاه کنند.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: کاهش حساسیت مردم نسبت به پروتکل های بهداشتی و عدم استفاده از ماسک، بر خلاف اصول بهداشتی است و به طور قطع ابتلا به کرونا بدلیل شرکت در مراسمات به فوریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن های عروسی در روزهای پیش از محرم محدود شود

برگزاری جشن های عروسی در روزهای پیش از محرم محدود شود