مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 14:202020-08-15سياسي

لزوم پاسخگویی مدیران به خبرنگاران/ مبلمان شهری در آینده مشکل آفرین می شود


وضعیت مبلمان شهری ما به شدت به سمت و سویی درحال حرکت است که در آینده نزدیک و دور مشکل زا خواهد بود، چرا که به خاطر سودجویی برخی و ضعف مدیریت چنین اتفاقی در شهر ایلام در حال رخ دادن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، الله نور کریمی تبار امام جمعه ایلام در مراسم رونمایی از پرتال، ضمن گرامیداشت سالروز آزادگان استان ایلام، گفت: یکی از چیزهایی که آزادگان در زمان اسارت نیازمند بودند، اطلاع رسانی از وضعیت آن ها و متقابلا از کشور بود؛ کار خبرنگاری اقدامی پرهزینه، پردغدغه و با زحمت است.

وی افزود: پیام رسانی افتخار خبرنگار است؛ آگاهی جامعه وظیفه پیام رسانان است و باید تحمل و صبرخود را فزونی بخشند؛ آنچه که مهم است و اتفاقات را زنده نگه می دارد انعکاس خبری آن هاست.

امام جمعه شهر ایلام، گفت: در حادثه کربلا، اگر خبرنگارانی چون حضرت زینب و امام سجاد نبودند رخ داد ها به فراموشی سپرده می شد؛ ما مدیون و مرهون این خبرنگاران عظیم الشان هستیم.

خبرنگار باید جامعه را آگاه و حساس کند حجت الاسلام کریمی تبار تصریح کرد: خبرنگار باید جامعه را آگاه و حساس کند، در جایی که غبار فضا را فرا می گیرد، پیام رسان وظیفه واقع نمایی دارد؛ در خصوص شبهاتی که در مورد چین و ایران مطرح است خبرنگاران باید به موضوع ورود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پاسخگویی مدیران به خبرنگاران/ مبلمان شهری در آینده مشکل آفرین می شود

لزوم پاسخگویی مدیران به خبرنگاران/ مبلمان شهری در آینده مشکل آفرین می شود