مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 14:102020-08-15پزشكي

سیر صعودی بستری بیماران مبتلا به کرونا در گیلان


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان امروز(شنبه 25 مرداد ماه) از سیر صعودی بستری بیماران مبتلا به کرونا در این استان خبر داد.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان امروز(شنبه 25 مرداد ماه) از سیر صعودی بستری بیماران مبتلا به کرونا در این استان خبر داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: از 6 هفته پیش سیر صعودی بستری بیماران مبتلا به کرونا را در بیمارستان های دولتی و خصوصی را شاهدیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، دکتر ارسلان سالاری روز شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا در استانداری گیلان افزود: مسافرت ها، تجمع افراد در بازارها، سواحل، رستوران ها، محافل، سهل انگاری مردم از دلایل این افزایش بیماران مبتلا به کرونا است.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی خاطر نشان کرد: بخش قابل توجهی از نیاز ماسک در استان تامین می شود اما کمبودهایی هم در این بخش داریم که امیداواریم با پیگیری های انجام شده و فعالیت واحدهای تولیدی و نیز از محل واردات نیاز استان تامین شود تا مردم کمبود ماسک نداشته باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان با اشاره به 50 مورد بازدید از داروخانه های استا و معرفی 3 مورد تخلف به دلیل گرانفروشی به تعزیرات حکومتی خاطر نشان کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیر صعودی بستری بیماران مبتلا به کرونا در گیلان

سیر صعودی بستری بیماران مبتلا به کرونا در گیلان