مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 13:052020-08-15سياسي

ثبت 18 وقف جدید به ارزش 20 میلیارد ریال در سیستان و بلوچستان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تاکنون 18 وقف جدید به ارزش 20 میلیارد ریال در سیستان و بلوچستان ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام مومنی مقدم در نشست مطبوعاتی که در سالن جلسات دانشکده علوم قرآنی زاهدان برگزار شد اظهار کرد: سیستان و بلوچستان تنها استان در کشور است که 2 دانشکده علوم قرآنی دارد، یکی از این دانشکده ها در زابل و دیگری در زاهدان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: این استان بیشترین حافظان قرآن کریم را دارد و باید نمادهایی از قرآن کریم را در سطح شهر نصب کنند.

وی افزود: افرادی که حافظ کل قرآن کریم باشند میتوانند مدرک کارشناسی دریافت کنند و برای کارشناسی ارشد ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه موقوفات قرآنی در استان بسیار محدود هست، گفت: با توجه به اینکه حافظان قرآن کریم زیادی داریم، باید موقوفات قرآنی زیادی داشته باشیم اما به تعداد انگشتان دست موقوفات قرآنی در استان ثبت شده است.

حجت الاسلام مومنی مقدم افزود: بهترین گزینه برای کارهای خیر اقدامات مشارکتی است که با دست به دست هم دادن، انفاق مشارکتی بزرگی رقم میخورد.

وی ادامه داد: مهم ترین وظیفه اداره کل اوقاف و امور خیریه در زمینه وقف، ثبت و ضبط موقوفات است و وظیفه دیگر آن اجرای امینانه نیات واقفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 18 وقف جدید به ارزش 20 میلیارد ریال در سیستان و بلوچستان

ثبت 18 وقف جدید به ارزش 20 میلیارد ریال در سیستان و بلوچستان