مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 11:552020-08-15پزشكي

احتمال ابتلای همزمان به آنفولانزا و کرونا


دبیر انجمن متخصصین عفونی کشور گفت: احتمال ابتلا همزمان به آنفولانزا و کرونا وجود دارد که هر دو بیماری سیستم تنفسی فوقانی و تحتانی را مورد حمله قرار می دهند و روند درمان را سخت تر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، آنا نوشت: آمیتیس رمضانی در مورد این‌که آیا فردی می‌تواند همزمان به بیماری کرونا و آنفولانزا مبتلا شود یا خیر، گفت: ویروس آنفلوانزا و کرونا هر دو به عنوان ویروس تنفسی شناخته شده‌اند سیستم تنفسی فوقانی و تحتانی را مورد حمله قرار می‌دهند البته از نظر سیر بیماری با یکدیگر متفاوت هستند، اما ممکن است که یک فرد هر دو بیماری را همزمان بگیرد که این موضوع روند درمان را بسیار سخت‌تر کند.

وی افزود: هنوز در مورد کرونا نمی‌دانیم که این بیماری در چه افرادی شدید خواهد بود، ولی در مورد بیماری آنفلوانزا می‌دانیم که برای مثال در زنان باردار فرم خطرناک این بیماری را شاهد هستیم.

دبیر انجمن متخصصین عفونی کشور و مدیرگروه تحقیقات بالینی انستیتو پاستور ایران اظهار کرد: همچنین در فصل پاییز تشخیص بیماری کرونا از آنفولانزا بسیار سخت‌تر می‌شود و این موضوع ممکن است کار روند درمان را با مشکل‌های شدیدی روبرو کند.

رمضانی در پاسخ به این سؤال که آیا ابتلا به بیماری کرونا در میان کودکان سن مشخصی دارد یا خیر گفت: همه کودکان در هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال ابتلای همزمان به آنفولانزا و کرونا

احتمال ابتلای همزمان به آنفولانزا و کرونا