مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 11:452020-08-15فناوري

تشریح جزییات ایمپلنت بدون جراحی لثه/توصیه به افراد دیابتی


یک دندانپزشک، درباره روش ایمپلنت بدون جراحی لثه که با فناوری دیجیتال انجام می شود، توضیحاتی ارائه داد.

- نوشین نصیری، در گفتگو با خبرنگار مهر ، در مورد نحوه اجرای ایمپلنت دیجیتال، گفت: در مورد ایمپلنت با سیستم دیجیتال یکسری داده هایی داریم که عکس رادیوگرافی سه بعدی و اسکن های داخل دهانی از جمله آنها است.

با استفاده از اسکنرهای داخل دهانی که در کلینیک ها انجام می شود وضعیت تمام دندان های بیمار، وضعیت لثه و نقاط بی دندانی مشخص می شود.

وی ادامه داد: با استفاده از نرم افزارهای مخصوص این داده ها را با هم منطبق می کنیم و بهترین نقطه ای که می شود برای ایمپلنت در نظر گرفته شود، طراحی و بعد توسط جراح مورد تأیید قرار می گیرد.

این دندانپزشک و متخصص ایمپلنت به مزیت های سیستم دیجیتال ایمپلنت اشاره کرد و گفت: مزیت سیستم دیجیتال نسبت به سنتی، دقت بالایی است که دارد چون در سیستم سنتی جراح تصمیم می گیرد با چه زاویه و طولی ایمپلنت را بگذارد اما اینجا با توجه به داده هایی که به نرم افزار دادیم دقیق طراحی می شود بنابراین آن مشکلات و خطاهای انسانی که در سیستم سنتی ممکن است وجود داشته باشد خیلی کم می شود چون فقط یک نفر نیست که کار را انجام می دهد بلکه با نرم افزار طراحی شده بنابراین موقعیت سینوس و عصب در نظر گرفته می شود و در این صورت خطاها از بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات ایمپلنت بدون جراحی لثه/توصیه به افراد دیابتی

تشریح جزییات ایمپلنت بدون جراحی لثه/توصیه به افراد دیابتی