مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 11:402020-08-15سياسي

تبیین سند بزرگ قرآنی با افق 3 تا 5 ساله در کشور ضروری است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: نیازمند تبیین سند بزرگ قرآنی با افقی سه تا پنج ساله هستیم تا علاوه بر هدف گذاری ها تقسیم وظایف فرهنگسازی قرآنی به شکل جامع شکل بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدحسین بلک، ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیاری از برنامه های کشور به واسطه گسترش ویروس کرونا تحت تأثیر قرار گرفته است، ما نیز برای برگزاری مسابقات قرآنی در این ارتباط دغدغه هایی داشتیم، اما به لطف خدا در مراحل مختلف این دوره مسابقات با استقبال خوبی مواجه بودیم و استان اصفهان جزو سه رتبه اول کشور در میزان استقبال از مسابقات قرار گرفت ضمن اینکه تمامی امکانات و پروتکل های بهداشتی مد نظر کارشناسان بود به خوبی رعایت شد.

وی در ادامه گفت: ما استعدادهای فراوانی در زمینه های قرآنی داریم که شاید در این نوع از مسابقات قابل شناسایی نباشند، این افراد، کسانی هستند که در زمینه حفظ بسیار توانمند عمل کرده اند اما در سایر زمینه ها مثل صوت، لحن و غیره عملکرد چشمگیری نداشته باشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه یکی از اقداماتی که برای اولین بار در این دوره از مسابقات صورت گرفت، برگزاری مسابقات تشویقی برای چهره های قرآنی در رشته های مختلف بود، تاکید کرد: ما نخواستیم توانمندی این افراد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین سند بزرگ قرآنی با افق 3 تا 5 ساله در کشور ضروری است

تبیین سند بزرگ قرآنی با افق 3 تا 5 ساله در کشور ضروری است