مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 10:202020-08-15سياسي

خواهرخواندگی همدان با تبریز، اصفهان و بم


رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان گفت: همدان با سه شهر بم، اصفهان و تبریز خواهرخوانده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسین قراباغی ظهر امروز در نشست هم اندیشی آسیب شناسی خسارت چاره ای جز اعمال محدودیت نبود اما باید نسبت به جبران آن اقدام شود.

وی با بیان اینکه باید به کمک یکدیگر مشکلات حوزه گردشگری را حل کنیم افزود: خواهرخواندگی همدان با بم را پیگیری کردیم که انجام شد، پیش نویس خواهرخواندگی اصفهان نیز مطرح شده و تبریز نیز در دستور کار قرار دارد.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان تصریح کرد: اخیرا مقصد جدید گردشگری غرب کشور مطرح است و اعتقاد داریم که در غرب کشور باید بسته گردشگری تعریف شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت های بالایی در گردشگری غرب کشور وجود دارد و طبیعت خوب و آثار تاریخی غرب کشور ظرفیت خوبی است گفت: احداث دهکده توریستی سد اکباتان که دو سال است در حال انجام است از سوی مدیریت شهری  در حال پیگیری بوده و امیدواریم هرچه زودتر به بهره برداری شود.

رییس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای شهر همدان نیز گفت: رویدادهای گردشگری اثرگذاری طی سال های اخیر در همدان برگزار شد که بسیار خوب بود اما کرونا موجب شد نتوانیم بازخورد آن را امسال داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواهرخواندگی همدان با تبریز، اصفهان و بم

خواهرخواندگی همدان با تبریز، اصفهان و بم