مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 08:502020-08-15سياسي

تأکید رییس کل دادگستری کرمان بر تعیین تکلیف شهرک های حاشیه جیرفت


رییس کل دادگستری استان کرمان در راستای حفظ حقوق عامه گفت: موضوع شهرک های حاشیه شهر جیرفت و اراضی پایین دست سد این شهرستان تعیین تکلیف شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، یدالله موحد در بازدید سرزده از حوزه های قضایی جنوب استان کرمان و در نشست بررسی عملکرد دادگستری شهرستان جیرفت اظهار داشت: متاسفانه مسئولان اجرایی در برخی موارد اقداماتی را بدون توجه به عواقب کار خود انجام می دهند که موجب بروز مشکلات متعدد برای مردم و دستگاه قضایی می شود و یکی از این اقدامات، در حوزه واگذاری اراضی بدون طی روال قانونی و بدون انجام قراردهای قانونی است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان بر توجه جدی به حفظ حقوق بیت المال تاکید و بیان کرد: شهرک های متعددی که در حاشیه جیرفت شکل گرفته اند نیز باید تعیین تکلیف شوند زیرا این وضعیت برای مردم و دستگاه قضایی قابل قبول نیست.

موحد اظهارداشت: هر پرونده در حوزه حفظ حقوق عامه و نیز پرونده های مرتبط با حفظ حقوق بیت المال باید با قدرت، قاطعیت و سرعت مورد رسیدگی صدور حکم قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه حوزه قضایی جیرفت از حوزه های قضایی بسیار مهم و حساس است، ادامه داد: عملکرد این حوزه در استان و کشور بسیار تاثیرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید رییس کل دادگستری کرمان بر تعیین تکلیف شهرک های حاشیه جیرفت

تأکید رییس کل دادگستری کرمان بر تعیین تکلیف شهرک های حاشیه جیرفت