مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 05:202020-08-15حوادث

استخر کشاورزی دو برادر را به کام مرگ کشاند


معاون جمعیت هلال احمر تربت حیدریه گفت: عصر روز گذشته دو جوان 25 و 30 ساله اهل مشهد در استخر ذخیره آب کشاورزی روستای چهار درخت رخ غرق شدند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر تربت حیدریه، ابوالفضل پوراومی اظهار کرد: طی اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان به پایگاه امداد و نجات بین جاده ای گرماب بخش رخ مبنی غرق شدگی دونفر در استخر ذخیره آب کشاورزی عوامل مستقر آتش نشانی نسر به همراه دو خودرو عملیاتی هلال احمر  به محل حادثه اعزام شدند.

معاون جمعیت هلال احمر تربت حیدریه افزود: پس از رسیدن عوامل و ارزیابی مصدومین مشخص شد که متاسفانه دو برادر به دلیل عدم آشنایی به فنون شنا در استخر غرق شده اند که توسط عوامل آتش نشانی نسر و نیروهای مردمی از آب خارج شده اند.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت وخیم مصدومین بلافاصله عملیات احیای قلبی و ریوی توسط تیم های امدادی آغاز و همزمان امداد هوایی اورژانس مشهد به محل فراخوانده شد که یکی از افراد غرق شده توسط امداد هوایی اورژانس و یک نفر دیگر توسط نیروهای امدادگر به مراکز درمانی منتقل شدند.

پوراومی خاطر نشان کرد: با توجه به اقدامات درمانی و احیاء cpr  توسط تیم های عملیاتی برروی آنها موثر واقع نشد و متاسفانه در این حادثه هر دو برادر جان خود را از دست دادند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخر کشاورزی دو برادر را به کام مرگ کشاند

استخر کشاورزی دو برادر را به کام مرگ کشاند