مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 14:252020-08-14اقتصادي

امضا تفاهم نامه بین سیستان و بلوچستان و ولایت نیمروز افغانستان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: تفاهم نامه همکاری مرزی بین سیستان و بلوچستان و ولایت نیمروز افغانستان به منظور رفع مشکلات تجاری در مرز «میلک» به امضا رسید.

- زاهدان- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: تفاهم نامه همکاری مرزی بین سیستان و بلوچستان و ولایت نیمروز افغانستان به منظور رفع مشکلات تجاری در مرز میلک به امضا رسید.

داوود شهرکی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: به منظور افزایش همکاری ها و توسعه مبادلات اقتصادی و تجارت مرزی بین استان سیستان و بلوچستان و ولایت نیمروز افغانستان کمیته تجارت مرزی با حضور مقامات و مدیران دو استان در پایانه مرزی میلک برگزار شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان افزود: در این نشست که ریاست هیأت ایرانی را خانم دکتر زنگنه معاون استاندار سیستان و بلوچستان و رییس هیأت افغانستانی را عبدالنبی براهویی ، معاون والی نیمروز بر عهده داشت، در فضایی دوستانه گسترش همکاری ها و توسعه مبادلات اقتصادی و تجاری بین دو استان مورد تاکید و توافق قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این نشست حدود 13 ساعت به طول کشید، ادامه داد: امضا تفاهم نامه بین سیستان و بلوچستان و ولایت نیمروز افغانستان نقشه راهی برای افزایش تعاملات تجاری مرزی بین ایران و افغانستان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضا تفاهم نامه بین سیستان و بلوچستان و ولایت نیمروز افغانستان

امضا تفاهم نامه بین سیستان و بلوچستان و ولایت نیمروز افغانستان