مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 14:202020-08-14اقتصادي

5 پروژه بزرگ ساری تا پایان سال جاری بهره برداری می شود


فرماندار ساری از تامین اعتبار دو هزار و 650 میلیارد ریالی همزمان با سفر معاون رییس جمهور برای سه پروژه عمرانی شهرستان خبر داد و گفت: پنج پروژه مهم و بزرگ شهرستان امسال افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباسعلی رضایی عصر جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به بازدید دکتر نوبخت از پروژه های ساری و بررسی، دستورات لازم برای تأمین اعتبارات لازم و تسریع در پیشرفت فیزیکی و مالی این پروژه ها ارائه و مقرر شد پنج پروژه مهم و عمرانی شهرستان ساری اعم از نیروگاه زباله سوز، تالار و کتابخانه مرکزی، تصفیه خانه فاضلاب شهری، بیمارستان و سالن ورزشی ماهفروجک تا پایان سال مورد بهره برداری قرار گیرد.

فرماندار ساری تصریح کرد: برای سه پروژه تالار مرکزی نیروگاه زباله سوز و سالن ورزشی ماهفروجک دو هزار و 650 میلیارد ریال اعتبار از سوی معاون رییس جمهور برای تکمیل و بهره برداری در هفته دولت در نظر گرفته شده است که انتظار می رود با پیگیری و نظارت مناسب این سه پروژه قبل از پایان سال 99 مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی اظهار کرد: همچنین دو پروژه بیمارستان درمانی و آموزشی 370 تخت و خوابی ماهفروجک و تصفیه خانه فاضلاب شهری، کتابخانه مرکزی ساری با تأمین اعتبارات لازم و پیشرفت فیزیکی مناسب در سال 99 مورد بهره برداری قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 پروژه بزرگ ساری تا پایان سال جاری بهره برداری می شود

5 پروژه بزرگ ساری تا پایان سال جاری بهره برداری می شود