مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 10:152020-08-14اقتصادي

اردکانی ها خارج از سقف نیاز زمین و ملک نخرند/مدیران صنایع در اردکان اسکان کنند


فرماندار شهرستان اردکان با اشاره به قیمت افسارگسیخته زمین در شهرستان اردکان، معامله و خرید خارج از سقف نیاز زمین و ملک توسط اردکانی‎ها را عامل گرانی و افزایش قیمت زمین در این شهرستان عنوان کرد.

- ایسنا/یزد فرماندار شهرستان اردکان با اشاره به قیمت افسارگسیخته زمین در شهرستان اردکان، معامله و خرید خارج از سقف نیاز زمین و ملک توسط اردکانی‎ها را عامل گرانی و افزایش قیمت زمین در این شهرستان عنوان کرد.

بهروز شهابی زاد شب گذشته در بین خبرنگاران و فعالین رسانه این شهرستان ضمن بیان این مطلب، گفت: عرضه نشدن زمین و املاک توسط عده ای سودجو و در حالت طبیعی نیز خرید و فروش های بی مورد در اردکان، از عوامل تاثیرگذار در گرانی های اخیر زمین در اردکان به شمار می رود.

وی افزود: کمبود فضای مسکونی در اردکان نداریم و در ثبت نامی که برای طرح مسکن ملی صورت گرفت، در خوشبینانه ترین حالت 400 متقاضی واجد شرایط مسکن وجود داشت که تمهیدات لازم برای واگذاری زمین برای آنان انجام خواهد شد و مطمئناً این اقدام در کاهش نرخ زمین تاثیرگذار خواهد بود.

فرماندار به پیشنهاد نمایندگان در حوزه کنترل قیمت زمین و مسکن اشاره کرد و گفت: طراحان قانون مالیات بر عایدی سرمایه، در نظر دارند به منظور جلوگیری از اختلال در تولید و عرضه مسکن، در برابر سوداگران وضع موجود بیاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردکانی ها خارج از سقف نیاز زمین و ملک نخرند/مدیران صنایع در اردکان اسکان کنند

اردکانی ها خارج از سقف نیاز زمین و ملک نخرند/مدیران صنایع در اردکان اسکان کنند